Sunday, February 8, 2009

Antara percaya ke tak??


mm..korang smua...percaya tak pada perkara-perkara ghaib nih??

seperti ada orang yang amalkan ilmu hitam...utk tujuan2 yg tak baik...maksud lebih dekatnya..ialah meminta dan memohon dari jin dan syaitan...


korang nak tau tak...satu citer...

Wallahua'lam...seorang hamba ni...dah dianiaya oleh seseorang yang tak puas hati ngan die...sampai dia telah dikenakan..... dengan lebih kurang santau laa...kesian...dalam perutnya..dikatakan ade labu sayung tu..bentuk cam tembikar....siap dlm tuh...ade patung, paku tekan,jarum,kuku dan rambut....Astaghfirullahala'zim.


Pastu...ada pulak..hamba Allah yang lain ni...mampu ubatkan mangsa yg terkena nih...SubhanAllah..Allah maha kaya...hamba nih..kelebihan nya..melebihi seorg doktor atau mana2 doktor pakar di dunia nih..sbbnya..bleh operate orang secara batin...tanpa nampak kesan.Cuma yang kelihatan ialah garisan merah di tempat pembedahan...pastu kena air..pedih.tu je la...yg selebihnya...tak mampu dek akal kita nk fikir.Orang yang kena bedah tuh...memang terasa seperti dia sedang dihiris dan dipotong dr bawah dada sampai ke bwh..walaupun hanya berpisaukan dengan tangan.Kelebihan yg Allah bagi pd seseorg..smpi mampu ubatkan dan rawat org sedemikian rupa..maka..terselamat la..org yg kena aniaya tu..Alhmdulillah...labu sayung cam tembikar perak diikat dgn kain merah tu..telah dpt dikuarkan dr tubuh dan dipecahkan...Innalillahiwainnailaihiroji'un....


tapi pastu..sesi buang benda dlm bdn lum habis lg...katanya kena pegi ke pantai/laut pulak utk kembalikan benda tu..ke tpt asalnya..siap kena duk kt gigi air..berkemban dgn kain putih balut mayat..sintok...limau purut dan beras dan garam...ade pulak bacaan ayat2 quran dan surah tertentu....


punyala seksanya yer... tapi tulah asam garam dunia...sanggup menggadai agama dengan kepentingan hawa nafsu diri yg takkan ke mana2...


Moralnya...kembali lah kepada Allah yg Maha Kuasa.Lahaulawala quwwata illa billahil a'lilyyil a'zim.... Penting gak kita nih ada pendinding diri....jadikan amalan seharian kita... utk elak dari terkena sihir,buatan org ker..hasad dengki org ker,fitnah ker...wallahu'alam

3 comments:

Munajat said...

Pastinya yang mengenakan tu..didorong oleh syaitan terkutuk.Apasal le dia buatkan tu PM Israel tuu...ntah apa namanya.

Chekgu BaniHassim said...

herm...
ilmu yg diharamkan dan mensyirikkan Allah adalah sesuatu yang tak patut diamalkan...
menduakan Allah syarat dikeji...

ps: waa...banyak dah maju nih...
sikit2 la blajar...lame2 pandai...
boleh improve lagi nih...

muslimahsolehah said...

apa-ape pun syukran jazilan..sifuuu