Friday, March 20, 2009

Cinta

Sebenarnya...
Diri ini cinta kepadaMu
Sebenarnya...
Diri ini rindu kepadaMu

Tapi aku tidak mengerti mengapa cinta masih tak hadir
Tapi aku tidak mengerti mengapa rindu belum berbunga

Sesungguhnya walau ku kutip
semua permata...di dasar lautan
sesungguhnya..walau ku siram
dengan air hujan dari tujuh langit pun..

Namun cinta
takkan hadir
namun rindu
takkan berbunga jika tidak mengharap rahmatMu
jika tidak menagih simpati
padaMu Ya Allah

Tuhan..hadiahkanlah..
kasihku..kepadaMu
Tuhan..kurniakanlah...
rinduku kepadaMu...

muga ku tahu..diriku..adalah milikMu...

11 comments:

Chekgu BaniHassim said...

lirik macam kenal je...
lagu raihan ek kak??
feeling jiwa2 je nih...
tak sengal ke tulang-temulang tu??

hahah

ASYIQ said...

Ah ah la...
Lagu Raihan.

ni lagu kegemaran kak juga.
Izinkan kak copy ye....

muslimahsolehah said...

chekgu BH..
betul la tuh...hehe...suka la jiwa2..sakit tulang ke sakit urat?

muslimahsolehah said...

Asyiq
copy la kak...teh pun takpe..kak nak?

Anonymous said...

takpe jiwang....jgn yg satu lagi......yg boleh masuk satu tempat 2.....heheheh.....sengal2 badan....lain kali kita g lagi ye.....

Melawis said...

Carilah cinta yang sejati
Yang ada hanyalah padaNYA
Carilah cinta yang hakiki
Yang hanya padaNYA Yang ESA

Carilah cinta yang abadi
Yang ada hanyalah padaNYA
Carilah kasih yang kekal selamanya
Yang ada hanyalah pada TUHANmu

muslimahsolehah said...

melawis
cinta rabbul alamin

CJ said...

eerr.. ms, bkn BH tu ustat ke?. kekekeke

muslimahsolehah said...

cj..
memang ustaz..tapi dia tak nak laaa kat kite...

Chekgu BaniHassim said...

oit, ape nih??
ape sebut2 name kite nih??

Muslimahsolehah said...

BH..
xde per..ko nk tau..ko tanye cj yg dah merajuk tuh...apesal dia taknak berblog dah?