Sunday, March 1, 2009

Sembang petang...


Psst! Bukan kite je sibuk..penyelaras PPSMI laaagi sibuk..tu die Cikgu NRM...


Tengok la meja yang bersepah dan penuh buku tak tanda ni...meja sape la nih?

Salam semua... Esok dah mula keje balik.. sekolah balik... ngajar balik... keje nih memang tak abih2 selagi kita masih bergelar hamba Allah di muka bumi nih...dah namanye khalifah..kena keje..untuk meneruskan sisa hidup di dunia dan juga keje sebagai ibadah juga untuk menempuh alam ukhrawi... Macam biaselah sok..byk keje menunggu kat sekolah...dalam kepala nih...dari mule posting sampai sekarang..rasenye..byk jwtn ketua tak bertauliah ni....duk menyesak dalam kepala...tapi InsyaAllah..setakat yg diri ini mampu...akan ku laksanakan jua amanah yang telah diberikan....dan perlunye keikhlasan dalam diri.... Yang penting esok..Cayo!Cayo!.. nak tanda abih2 semua buku dan clear up kan meja yang berserabut tuh...doakan yer...hihi... Tu je la kot...sembang2 petang hari nih.. Ilalliqo'..ma'assalamah.

Semoga ada PELANGI untuk setiap TAUFAN,
Semoga ada RAHMAT untuk setiap UJIAN,
Semoga ada SENYUMAN untuk setiap TANGISAN,
Semoga ada KEBERKATAN untuk setiap AMALAN,
Moga Allah berikan kekuatan dan permudahkan segala urusan....AMIN.


8 comments:

Melawis said...

Apa teruknya meja...

Chekgu BaniHassim said...

kak, igt tak turn sape morning english esok??
saye ke??

DrSam said...

selamat bertugas

muslimahsolehah said...

malu kat encik melawis..meja teruk

muslimahsolehah said...

dik..akak pun tak ingat sape morning eng sok

Muslimahsolehah said...

Alhamdulillahh....clear jugak meja hari nih..objektif tercapai..selamat bertugas semua

bjorx said...

salam

hi, ni blog hani kan?
confused dah aku..banyak sangat blog.

great info! syiok bah!

Muslimahsolehah said...

yer la bah! hehe betul betul betul... blog I la nih.thanks 4 coming..rerajin ler singgah yer