Monday, March 2, 2009

Layan jiwang karat...


Anybody can love a rose,
but it takes a great deal to love a leaf!
Don't love someone who is beautiful,
But love the One who can make our life beautiful!


"Kiranya tiada cinta insani untukku, cukuplah cinta ALLAH penyuluh hidupku,
kelak akan ada CINTA untukku dari insan yang mencintai ALLAH sebagaimana
rindu dan cintanya diriku terhadapMu...ALLAH Rabbul Izzati"



8 comments:

Chekgu BaniHassim said...

bunyi macam pasrah je...
huhu

Ibnurashidi said...

Salam...

Insya'Allah, kalau mencintai Allah pasti dia akan anugerahkan sesuatu buat kamu nanti..doalah banyak-banyak..berdoa bukan jiwang tau:)

CIK FARAH said...

Bukan tak nak ajak tapi takut nak ajak ko... ok skarang aku ajak ko kalau nak g... nanti bila2 nak g mana2 aku ajak ko ye... Ala hani jangan ler marah.... Sorry yek!! Ko minta tukar tak?

princess damia said...

ms..
jgn gentar melayar cinta..
krn kita tak tahu apa penhujungnya..
mungkin bahagia, mungkin derita..
hanya Allah yg maha tahu..
hidup kena berani selalu..
hadapilah semuanya dgn semangat waja..
dan redha lah.. krn segala kebaikan dan jua dugaan, dtgnya dari Allah s.w.t jua..
Allah mengasihi semua umatnya..

bjorx said...

aduh...syahdunya....

princess damia and muslimsolehah

nkorang ni jiwang la...aku naik segan dibuatnya...terasa tak jiwang..

ehhee

Faris Ibrahim said...

Jiwang pada yg satu tak rugi ape2 pun..

NuR said...

nice quote..
sekali sekala jiwang ape salahnya.. hikhik!

baru ada ritma dalam kehidupan ni...tul tak muslimah solehah??

Muslimahsolehah said...

Chekgu BH...nak wat cane..pasrah dan redha je la..

Ibnurashidi...syukran mengingatkan..InsyaAllah...bukan jiwang ape nih...saje2 je

cik farah...hani gurau jer..nk merajuk skali sekala ngan ko..

princess..thanks a lot my dear..u are my best pren 4 eva..duniawi ukhrawi..hihi

cik lin..alaaa....jiwang jap jer..jom ler jiwang same2..ade time2 dier..

Faris..satu tuh sape???

nur..betul betul betul..jgn ler keras straight mcm hati batu je..ye tak?