Sunday, April 19, 2009

Alosss lasss...kenos tags...

Hok alohhh...doh ler tok reti ..gapo bendo tag nih..baru nih...skali doh keno ko adik kandung sendiri kat Jordan nuh...pastu 2nd time nih keno oleh kawan blogger...si chekgu BH
nih...hah...akak jawab nih...
10 perkara tentang orang yang tag muslimahsolehah
  1. beliau adalah anak lelaki kepada abah dan mamanye...psst..anak kesayangan.
  2. beliau adalah cekgu paling bujang dan paling mude kat skolah sks24 dan yang paling rase hensem kat situ (hehe)
  3. beliau adalah guru yang bukan melukut di tepi gantang....yg juga merupakan siifu ku dlm dunia blogging nih
  4. beliau adalah cikgu sains kat sekolah dan terpaksa ikut arahanku sebagai ketua panitianye...hehe...pakse rela
  5. beliau seorang guru yang bersuara bagaikan halilintar, takde masalah nak memekak dan selalu buatku terperanjat mendengarnye
  6. beliau seorang cikgu yang ambitious...berbakat...superb...tapi...kuat berangan, kritikal thinker...and suke observe and experiment org..hehe
  7. beliau seorang yang nampak cam sombong, tapi sebenarnya seorang yang mesra alam flora
    dan fauna gak...
  8. beliau dah berbelog kuran lebih 2 tahun, tapi masih berstatus biase2 je...ntah ler..rerasenye...cek atau duit dpt jer tiap2 bulan kot??
  9. beliau belom ade aweks???macam tak caye jer..kalu di observe mcm ade berkenan kt seseorg, tp tak gentleman laa nk pikat...haha(takkan org prmpn nak start dulu...)
  10. beliau belom ade anak lagi (dalam erti kata yang sebenar laaa)...kalau anak murid, anak tekak, anak ikan, anak betong dah ade la kut...hahaha...
10 perkara tentang diri muslimahsolehah
  1. aku adalah anak sulung kepada babah (keturunan jawe) dan mak aku(oge klate) ...so aku nih mix tau... (made from jawa dan bugis)haha
  2. aku adalah cekgu paling cute dan paling lemah lembut kot... kat skolah tuh (hehe)perasan jer..
  3. aku adalah muslimahsolehah yang setulus cinta rabbul a'lamin.
  4. aku adalah ketua kepada semua cikgu sains kat sekolah aku...
  5. aku seorang yang bersuara lembut dan manja..kata2 orang laaa...ntah ler...
  6. aku seorang cikgu yang selalu kena jadi emceee kt sini..tp lepas2 nih..tak dah... kot
  7. aku seorang yang pendiam jgk la..ckp bila nak dan yg penting jer...tapi bila dh berckp..terlebih2 ramah plak...suka wat2 lawak sket2..dan suka ceria2...
  8. aku sebenarnye...nk jadi doktor....silap bidang jadi cikgu...hehe..skrg dh begitu minat plak jd cikgu
  9. aku nih...puan...yang masih available...hahaha...ade sape2 nk tlg kenen2kn ngan muslimsoleh??hihih
  10. aku dah ade anak (dalam erti kata yang sebenar laaa)... anak murid ade, anak tekak ade, anak ikan...takde(dh masak semua), anak betong pon tak ade..hahaha...
ade lagi satu tag...jappp

  1. Letakkan gambar profil anda.










2.Terangkan apa maksud gambar itu.

Itulah dia gambaran muslimahsolehah yang 'cute' jer....sebenarnya diri ini insan biase yg
ingin men'solehah'kan diri..jadi sedikit2 pun...namenye usaha..kan???

3.Kenapa pilih atau letak gambar tu?

Sebab gmbr tu laaa...gmbr muslimahsolehah paling cute dan paling lembut..hehe..mcm
sesuai jer ngan jiwaku..

4. Tag 5 lagi blogger...

Tag ramai sket takpe yer...erm..nk tag semua gakk...ahli2 blogger SKS24 uNited...hehe..pertama skali chekgu BH gakk...kena balik...

jadikk..tlg jawab ler jugak yer...walaupun taknak..hehe...
haaa...BH..akak dah jawab nihhhh....

ape bende laa...What's a tiger la (gapo namo ghima,,,.dialek klate)...menatang tag nih.



6 comments:

Chekgu BaniHassim said...

erm...
tak aci la tagg balik...
erm...
sebb dah takde idea...

kalau akak takmo tagg org pun takpe...
ikut kat en_me yg insaf ittew...

"bukan hidup me susahkan org lain..."kalau tak mo tagg pun takpe...

akak dah jwb, farah dah...tunggu lagi 3-4-5 org lagi...
berbelog ni, inilah mainannye...

kirenye tag ni sbg medium utk kite kenal org tu lebih lagi, selain nk kenekan org tu laaa...

good job...

ps: ade fakta psal BH yg kene dibetulkan kut...
nnti org ckp saya ni itu la, ini laa...

tpi kalau nk buat jugak yg tu, gasak laa...
saya pasrah dan redha je...
huhu

Anonymous said...

tahniah sbb dpt menjwb tag.....
kita tunggu yg lain lak

Muslimahsolehah said...

chekgu BH..
tang mane yg ko tak puas hati..biaq pi laa...name pon tagg..nk kenakan org jer...hahaha...harap diampun...

Lockheart said...

cam best jer tag niey hehe.....seronok pekene org erk...

bjorx said...

i dah jawab yea...

Muslimahsolehah said...

lockheart..
sy pn baru jer mengenali tag nih..

bjorx...
psl i..u dh jawab ker?