Saturday, March 7, 2009

Jalan-Jalan cari teruna,duda or ...

Salam dan selamat bercuti hujung minggu...
Kitorang gi jalan-jalan cari makan kat Jusco Bukit Raja...sambil jalan2...sempat gak melilau2 kat luar sana...ade ke teruna ke..duda ke...hihihi...(haii..mak2 dara pun gatal ker???)
Takdee...sebenarnye kitorang jalan..bwk anak2 masing-masing...cikgu NRM...cikgu Princess Damia ngan ana laa...muslimah solehah...
Best gak... anak2 main kat situ jap..pastu kami gi makan2...kat food court situ...makan aiskrim...hehe..makan nasi...minum air lai chee kang
Last sekali...gi singgah masuk kedai buku popular...beli buku colouring book untuk setiap askar2 or bodyguard kami..
Itu je la..masa lapang kami hujung minggu yang kami isikan..ngan teman2...sahabat2..dan askar2 kecik...
Sory yer...kaum Adam (sayap2 kanan) kami..suma takde..
Bosan sangat kat rumah...ni la agenda yang dapat dibuat..untuk meluangkan masa berkualiti same2 kuarga masing2...
tapi tak lupe gak..ngan sahabat dan teman2 sejati ana...Thanks to Princess...yang siap bwk maid nye... ngan cikgu NRM yang bwk adiknye..
Harap2 di lain mase..kita bleh gi lagi...sape lagi nak ikut?? kena book tiket yer..

p/s: Jgn jeles Chekgu BH, sedi, Ustaz T, cik farah ngan cik Lin... lain kali kita wat acara single lak yer... jangan merajuk tau!
Posted by Picasa

9 comments:

Chekgu BaniHassim said...

jalan2 je???
pi la tgk wyg skali...
baru syiok...

Anonymous said...

lain kali kita g tempat lain lak. tapi cam biasa le kena bwk askar...

muslimahsolehah said...

chekgu BH
tak leh gi tgk wayang..sbb susah..askar kecik2

Faris Ibrahim said...

kecik ati...
nak merajuk..tapi tiada tempat..

Xpela muslimahsolehah,xnak ajak kita jalan2 gak lain kali pun xpe.
Xsebut pun nama kita kat atas..Xpela...
Kita duk umah jer,xyah g mana2..
Cikgu2 nak g, g la..
hahaha..

muslimahsolehah said...

Faris Ibrahim

laa...ala ciannye..jom la..
nanti kitorg arrange nk gi main bowling..
acara single...jom la ikut...

Melawis said...

Jalan-jalan cari teruna...faham.
jalan-jalan cari duda...faham.
Jalan-jalan cari or....ini tak faham.

princess damia said...

ms...
lain kali kita bwk anak2 gi swim plak nak..
gi akuatik..
sorry lar sbb tlewat smpai smlm.. ramai sgt askar yg nak kena angkut..
faris...
meh la ikut lainkali..
bleh tlg tgkkn askar2 akak yg bertiga tuh..
tak ckup kaki tangan da ni.. heheheheh

bjorx said...

salam,

wah2...bestnya. jelesnya aku, kat sini tak de jusco! cik farah, kita selalu kena tinggal dengan depa!

Muslimahsolehah said...

melawis
jalan-jalan cari teruna, duda or... cikgu A.. hihi

princess damia
ok..set..bleh jer..ngan kite2 ler kena masuk air gak... tapi I ni takutt..tak pandai berenang..

bjorx
haa tu laa...meh la pindah ke sini balik..jadi geng sks24 balik..moh ler